Online uw administratie bijhouden? Administratiekantoor De Batau B.V. maakt dit nu extra makkelijk. Vergeet de schoenendoos met facturen en bonnetjes en lever uw facturen digitaal aan. Wij verwerken al uw gegevens snel in uw bedrijfsadministratie. Daardoor zijn uw gegevens altijd uptodate en kunt u op ieder gewenst moment een duidelijk overzicht krijgen van uw financiën.

Voordelen online administratie

Wij verzorgen uw belastingaangifte als onderdeel van uw bedrijfsadministratie, maar u kunt ook uitsluitend voor deze dienst contact met ons opnemen. Belastingen zijn voor ons dagelijkse kost. Onze financieel experts kijken met u mee waar u het meeste voordeel uit kunt halen. Daarnaast zorgen wij steeds weer dat u uw aangifte op tijd kunt doen, of we adviseren u tijdig om uitstel aan te vragen om alles uitstekend op orde te krijgen. U kunt bij ons terecht voor:

N

Lever uw gegevens digitaal aan

N

Ontvang sneller uw jaarrekening of gegevens voor belastingaangiftes

N

Uw documenten worden 7 jaar bewaard in uw persoonlijk digitale archief

N

Uw informatie is altijd up-to-date

N

Lagere kosten

N

Snel en veilig

Facturen digitaal aanleveren

Als u gebruik wilt maken van onze diensten voor uw online administratie, dan logt u veilig in op uw eigen portaal bij administratiekantoor De Batau B.V. Hier kunt u uw facturen en andere documenten digitaal aanleveren. Dat kunt u handmatig doen, maar ook via een handige app op uw telefoon. Zodra uw bestanden zijn geüpload, ontvangt u hier automatisch een servicemail van. Vanaf dat moment gaan onze boekhouders voor u aan de slag om te zorgen dat alle gegevens correct worden ingeboekt.

Lagere kosten, meer inzicht

Doordat u uw administratie online aanlevert, kunnen wij sneller en efficiënter uw bedrijfsadministratie inboeken. Zeker in vergelijking met de soms letterlijke schoenendoos met bonnen en facturen die we soms aangeleverd kregen. Dat mag natuurlijk nog steeds, maar online gaat het nog gemakkelijker. Daardoor heeft u lagere kosten en kunnen wij uw gegevens sneller leveren.

Veiligheid online administratie

Uw bedrijfsinformatie verdient maximale veiligheid en wordt daarom goed beveiligd, net zoals wanneer u online bankzaken zou doen. Het portaal en uw gegevens zijn beveiligd met uw persoonlijke inlognaam en wachtwoord. Daarnaast is het portaal voorzien van https://, wat u herkent aan een groen slotje in uw browser. Dat maakt uw online administratie veilig.

Neem contact op

Adres

Nevelgaarde 20H
3436 ZZ Nieuwegein

Telefoon:
06 - 25 32 05 56

E-mail:
info@administratiekantoor-debatau.nl

Openingstijden:
Ma t/m Vrij: 09:00 - 17:00