meteen naar
PRIJZEN
ZZP
meteen naar
PRIJZEN
V.O.F.
meteen naar
PRIJZEN
B.V.
onze diensten
Wat bieden wij aan?
Administratiekantoor De Batau B.V. verzorgt de financiële- en fiscale administraties van ZZP’ers en lokale en internationale bedrijven d.m.v. “online dienstverlening”. Wij zorgen ervoor dat uw administratie volledig op orde is, zodat u daar geen omkijken meer naar heeft. Daarnaast verzorgen wij ook, loonadministraties, financieringsplannen, bedrijfsplannen, belastingaangiften en meer.
Online administratie
Log in op ons beveiligde portaal en lever uw administratie digitaal aan. Sneller, gemakkelijker en daardoor ook voordeliger. Wij boeken uw gegevens vervolgens in en zorgen dat uw administratie altijd up to date is. Uw gegevens worden minimaal zeven jaar bewaard, zodat u aan alle wettelijke verplichtingen voldoet.
online archief
Alle zakelijke klanten van ons kantoor hebben een “eigen” digitaal archief waarin wij alle documenten zoals Btw-aangiften, loonheffingsgiften, salarisstroken, financieringsplannen, bedrijfsplannen, aangifte vennootschapsbelastingen, jaarrekeningen en aangifte inkomstenbelastingen plaatsen. Alle documenten worden 7 jaar bewaard zodat u voldoet aan alle wettelijke eisen van de belastingdienst.
Belastingen
Vindt u belastingen lastig? Laat het gerust over aan onze financiële experts. Zo bent u verzekerd van een tijdige aangifte en het gunstigste resultaat. Met onze hulp haalt u waarschijnlijk nog meer voordeel uit uw aangifte.
Welkom
Wij zijn een modern kantoor die zich volop aan het ontwikkelen is, de manier waarop de klanten hun informatievoorziening willen hebben of ontvangen is veranderd. Waar tot voor kort erg nog veel waarde gehecht werd aan een traditioneel kantoor wordt er nu erg veel waarde gehecht aan kwaliteit, een makkelijke en snelle manier voor aanlevering van de benodigde gegevens en een snelle responstijd op gestelde vragen en aanlevering van de door de klant gevraagde documenten. Deze ontwikkeling is er de medeoorzaak van dat wij ons nu richten op de “online” dienstverlening.
Naast onze online-dienstverlening is het natuurlijk ook mogelijk om persoonlijk contact met ons te hebben. Er zijn natuurlijk altijd zaken die u liever niet online regelt en in dat geval bent u altijd welkom op ons kantoor in Eindhoven, of wij komen langs bij u op kantoor.
Laatste nieuws
Wijziging tarief vennootschapsbelasting
Het lage tarief van de vennootschapsbelasting (19 %) gaat in 2020 omlaag naar 16,5% en in 2021 naar 15%. Het lage tarief is van toepassing op de winst tot en met € 200.000. In tegenstelling tot eerdere plannen wordt in 2020 het hoge tarief van de...
Afbouw zelftandigenaftrek
Het is nu duidelijk geworden hoe de zelfstandigenaftrek de komende jaren afgebouwd gaat worden van € 7.280,00 naar € 5.000,00. Per 01-01-2020 zal de zelfstandigenaftrek afgebouwd gaan worden met € 250,00 per jaar. Dit leidt dan to het resultaat dat de maximale...
ZZP Nederland blij met erkenning zzp-belangen.
Minister Koolmees verklaart in zijn brief aan de Tweede Kamer(PDF) van 1 februari 2019, dat er geen pensioenplicht komt voor zzp’ers. Het kabinet wil de pensioenopbouw van zzp’ers stimuleren, o.a. door vrijwillige deelname aan pensioenfondsen mogelijk...
ZZP Nederland praat met tegenzin mee over verplichte aov.
De Stichting van de Arbeid gaat binnenkort praten over de uitwerking van een verplichte verzekering tegen arbeidsongeschiktheid (aov) voor zzp’ers. Het Zelfstandigenforum, bestaand uit Stichting ZZP Nederland en Platform Zelfstandige Ondernemers (PZO), zal via de...
Zzp’er krijgt nieuw btw-identificatienummer per 1 januari 2020
De Belastingdienst is druk bezig om het huidige btw-nummer van eenmanszaken/zzp‘ers te veranderen. Het huidige btw-nummer is namelijk in strijd met de privacywet. De Belastingdienst heeft gekozen voor een tussenoplossing, waardoor je in de praktijk twee nummers gaat...
De ZZP AVG Checklist: ben jij er klaar voor?
Met de inwerkingtreding van de nieuwe privacywet in zicht, blijkt uit diverse recente nieuwsberichten dat veel bedrijven in diverse branches hier nog niet goed voorbereid op zijn. Is jouw onderneming al klaar voor de AVG? Hieronder vind je...
Neem contact op
Adres
Nevelgaarde 20H
3436 ZZ Nieuwegein
Telefoon:
06 - 25 32 05 56
E-mail:
info@administratiekantoor-debatau.nl
Openingstijden:
Ma t/m Vrij: 09:00 - 17:00