meteen naar

PRIJZEN
ZZP

meteen naar

PRIJZEN
V.O.F.

meteen naar

PRIJZEN
B.V.

onze diensten

Wat bieden wij aan?

Administratiekantoor De Batau B.V. verzorgt de financiële- en fiscale administraties van ZZP’ers en lokale en internationale bedrijven d.m.v. “online dienstverlening”. Wij zorgen ervoor dat uw administratie volledig op orde is, zodat u daar geen omkijken meer naar heeft. Daarnaast verzorgen wij ook, loonadministraties, financieringsplannen, bedrijfsplannen, belastingaangiften en meer.

Online administratie

Log in op ons beveiligde portaal en lever uw administratie digitaal aan. Sneller, gemakkelijker en daardoor ook voordeliger. Wij boeken uw gegevens vervolgens in en zorgen dat uw administratie altijd up to date is. Uw gegevens worden minimaal zeven jaar bewaard, zodat u aan alle wettelijke verplichtingen voldoet.

online archief

Alle zakelijke klanten van ons kantoor hebben een “eigen” digitaal archief waarin wij alle documenten zoals Btw-aangiften, loonheffingsgiften, salarisstroken, financieringsplannen, bedrijfsplannen, aangifte vennootschapsbelastingen, jaarrekeningen en aangifte inkomstenbelastingen plaatsen. Alle documenten worden 7 jaar bewaard zodat u voldoet aan alle wettelijke eisen van de belastingdienst.

Belastingen

Vindt u belastingen lastig? Laat het gerust over aan onze financiële experts. Zo bent u verzekerd van een tijdige aangifte en het gunstigste resultaat. Met onze hulp haalt u waarschijnlijk nog meer voordeel uit uw aangifte.

Welkom

Wij zijn een modern kantoor die zich volop aan het ontwikkelen is, de manier waarop de klanten hun informatievoorziening willen hebben of ontvangen is veranderd. Waar tot voor kort erg nog veel waarde gehecht werd aan een traditioneel kantoor wordt er nu erg veel waarde gehecht aan kwaliteit, een makkelijke en snelle manier voor aanlevering van de benodigde gegevens en een snelle responstijd op gestelde vragen en aanlevering van de door de klant gevraagde documenten. Deze ontwikkeling is er de medeoorzaak van dat wij ons nu richten op de “online” dienstverlening.

 

Naast onze online-dienstverlening is het natuurlijk ook mogelijk om persoonlijk contact met ons te hebben. Er zijn natuurlijk altijd zaken die u liever niet online regelt en in dat geval bent u altijd welkom op ons kantoor in Eindhoven, of wij komen langs bij u op kantoor.

Laatste nieuws

 

Recht op vooraftrek Btw

Recht op vooraftrek Btw

Om in aanmerking te komen voor de vooraftrek van Btw moet de faktuur waarop dit van toepassing is aan bepaalde voorwaarden voldoen. De praktijk leert ons dat wij regelmatig fakturen tegenkomen die niet aan de voorwaarden voldoen. Voldoet een faktuur niet niet aan deze...

De Wet DBA wordt niet meer gehandhaafd

De Wet DBA wordt niet meer gehandhaafd

Na de invoering van de Wet DBA bleek deze totaal onwerkbaar. Stichting ZZP Nederland heeft zich hard gemaakt om de wet weer van tafel te krijgen. De opschorting van de handhaving van de Wet deregulering beoordeling arbeidsrelaties (DBA) is nu verlengd tot 1 januari...

Neem contact op

4 + 2 =

Eindhoven

Weegschaalstraat 3
5632 CW Eindhoven

Telefoon:
06 - 25 32 05 56

E-mail:
info@administratiekantoor-debatau.nl

Openingstijden:
Ma t/m Vrij: 09:00 - 17:00